Descriere

Blogul contine stiri mondene despre vedete. Poze, video necenzurate by paparazzi. Partea nevazuta din viata vedetelor de Dorobanti. Articole mondene despre divorturi, concerte, prietenii si barfe despre viata de noapte. Cititi-ma zilnic si nu uitati sa va lasati parerea la articolele citite ! Va foarte multumesc anticipat !

luni, 19 martie 2012

Elena de la Mandinga s-ar putea sa-si piarda vocea ?

Elena, solista de la Mandinga, care va reprezenta Romania la Eurovision, cu melodia "Zaleilah", are amintiri neplacute legate de vocea sa.
Elena sustine ca nu are nici o problema ca este singura fata din trupa Mandinga, si ca o avantajeaza acest lucru intrucat nu este nevoie sa concureze cu o alta voce feminina.


"M-am obişnuit. Şi, oricum, băieţii nu sunt de speriat. Este chiar plăcut, pentru că nu concurez cu nimeni pentru statutul meu. Şi nici pentru mine nu e o competiţie, pentru că ne-am impus să fim doar colegi. Am avantajul să mă raportez la şapte concepţii diferite despre ceea ce înseamnă «femeia perfectă». Şi trişez, adaptându-mă pentru propria evoluţie şi maturizare", a declarat Elena,  pentru Mr.Mondenu'.
"În 2009 am avut probleme. Cu analize, medicamente, operaţie iminentă. A fost anul în care am ajuns la numărul record de 300 de concerte. Aveam şi trei concerte pe seară, şi nici măcar iarna, în aer liber, nu era motiv suficient să renunţăm la a cânta live", a mai declarat aceasta.

Trupa Mandinga va reprezenta Romania la Eurovision 2012, cu piesa "Zaleilah" compusa de Costi Ionita. Piesa a iesit castigatoare la selectia nationala, care a avut loc sambata seara, la TVR. Alegerea a fost facuta in functie de notele primite de la juriu si prin televoting. Pe 22 si 26 mai, la Baku, Mandinga va reprezenta Romania !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu