Descriere

Blogul contine stiri mondene despre vedete. Poze, video necenzurate by paparazzi. Partea nevazuta din viata vedetelor de Dorobanti. Articole mondene despre divorturi, concerte, prietenii si barfe despre viata de noapte. Cititi-ma zilnic si nu uitati sa va lasati parerea la articolele citite ! Va foarte multumesc anticipat !

joi, 29 martie 2012

Sylvia si Andrei s-au despartit

Potrivit apropiaţilor cuplului, între cei doi au existat în ultima perioada numeroase neînţelegeri. Mai mult, surse din anturajul lor susţin că Andrei chiar şi-a anunţat cunoscuţii că mariajul cu Sylvia e compromis şi că urmează să înainteze actele de divorţ.
Contactată de reporteri, cântăreaţa nu a negat informaţia, dar a preferat să nu o comenteze în niciun fel. "Când o să am ceva de spus, o să vă spun!", a declarat Sylvia.
Kamara, colegul de trupă al lui Andrei, ne-a declarat:"Nu ştiam nimic. Am aflat de la voi această veste, sunt plecat de o săptămână in Coasta de Fildeş şi nu mă aşteptam să aflu acest lucru, acum". Andrei Ştefănescu a ales să-i povestească tot ce are pe suflet lui Cătălin Măruţă,  el urmând să facă declaraţii complete despre scandal în emisiunea de astăzi.

5 comentarii:

  1. pacat, era un cuplu foarte frumos

    RăspundețiȘtergere
  2. este o farsa sigur.mi se pare imposibil sa fie adevarat. e un cuplu formidabil:((

    RăspundețiȘtergere
  3. facaturi de-ale lui marutza...scarbos!

    RăspundețiȘtergere
  4. ar fi frumos sa fie o farsa;)..sunt asa de frumosi amadoi si sincer imi pare rau daca sedespart:(

    RăspundețiȘtergere