Descriere

Blogul contine stiri mondene despre vedete. Poze, video necenzurate by paparazzi. Partea nevazuta din viata vedetelor de Dorobanti. Articole mondene despre divorturi, concerte, prietenii si barfe despre viata de noapte. Cititi-ma zilnic si nu uitati sa va lasati parerea la articolele citite ! Va foarte multumesc anticipat !

luni, 26 martie 2012

Alexandra Stan nu merge la sală

Cu toate că are o siluetă de invidiat, Alexandra Stan recunoaşte că nu face şi că nu ii place deloc să facă sport. Este una din cele mai sexy românce ale momentului, are o siluetă de invidiat şi formele ei au putut fi admirate într-o revistă pentru barbaţi.
Alexandra Stan ne-a declarat: "În momentul asta sunt foarte multumită de cum arat, dar aş vrea să mai slăbesc puţin în zona abdomenului. Mi-e lene să fac sport, nu-mi place sportul deloc. Nu sunt destul de motivată acum, dar cred că după ce voi face un copil îmi voi schimba ritmul de viaţă, voi merge la sală"
Ea nu ar schimba deocamdata nimic la corpul ei: "Operaţii estetice nu mi-aş face, decat daca ar fi o nevoie maximă, daca aş avea un accident sau ceva de genul". 

Mr. Mondenu' apreciaza aceasta artista pentru felul eu de a fi si pentru vocea ei minunata !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu