Descriere

Blogul contine stiri mondene despre vedete. Poze, video necenzurate by paparazzi. Partea nevazuta din viata vedetelor de Dorobanti. Articole mondene despre divorturi, concerte, prietenii si barfe despre viata de noapte. Cititi-ma zilnic si nu uitati sa va lasati parerea la articolele citite ! Va foarte multumesc anticipat !

duminică, 1 aprilie 2012

Adelina Pestritu a ajuns la spital

N-a mâncat aproape nimic de zile întregi! Adelina a ajuns la spital! A slăbit trei kilograme într-o săptămână şi ia antibiotice! Problemele de sănătate continuă să-i dea mari bătăi de cap Adelinei Pestriţu. În urmă cu două zile, vedeta a renunţat să se mai trateze după ureche şi s-a prezentat la medic, la o clinică particulară din Bucureşti. Acum, e nevoită să urmeze o "cură" de antibiotice, pentru a-şi reveni.
Având sistemul imunitar slăbit, Adelina s-a pricopsit cu o răceală pe cinste, din cauza căreia nici n-a ieşit din casă aproape o săptămână.

A luat medicamente în zadar, iar joi seara şi-a luat inima în dinţi şi s-a dus la medic, ştiind că suferă de amigdalită cronică: "N-am mâncat aproape nimic timp de o săptămână şi am reuşit să slăbesc trei kilograme. Nici apă nu prea am băut, pentru că nu puteam să înghit. Văd că boala e cea mai eficientă cură de slăbire. Am fost la medic în cele din urmă, mi-a dat antibiotice şi nişte pastile foarte puternice pentru gât, sper să-mi revin cât mai repede. Sunt conştientă că organismul este deshidratat şi că trebuie să încep să mănânc, ca să îmi revin", a povestit Adelina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu